Als accountant 

 Online boekhouden met je klant 


Online samenwerken

Online samenwerken met je klant


Je administratie bijwerken waar en wanneer jij dat wilt. Gewoon online, zonder gedoe, updates en systeembeheer, maar wel altijd verzekerd van een dagelijkse back-up en de meest recente updates. Dat is boekhoudsoftware in de cloud!

Altijd actueel

Altijd actueel


AFAS Small Business is hét online administratieprogramma voor ondernemer
en ZZP’er. Offertes maken, factureren en zelfs de btw-aangifte doe je samen met je klant gewoon online.

Geïntegreerd

Online & geïntegreerd


Met Small Business heb je de mogelijkheid direct de btw-aangifte in jouw accountancyportal aan te bieden. Zo heeft jouw klant slechts één plek waar hij al zijn administratieve zaken regelt.

Automatiseer
jouw klant


Automatiseren gaat verder dan alleen interne processen onder de loep nemen.
Échte meerwaarde bereik je pas als je ook jouw klant helpt met de automatisering.
Door de inzet van ons online administratieprogramma maak je niet alleen jouw eigen werk een stuk
makkelijker, je helpt ook nog eens jouw klant minder tijd kwijt te zijn aan de boekhouding.

Rapportages en tussentijdse overzichten zijn met één druk op de knop op te vragen,
de bank is altijd actueel door de integratie met de grootste banken in Nederland
en jouw klant kan in hetzelfde pakket ook zijn facturen maken waardoor
het inboeken van de verkoopfacturen dus ook verleden tijd is.


Automatiseer jouw kantoor

Startende ondernemer en ZZP'er

Samenwerken


Automatiseer zowel jouw interne kantoor als de boekhouding van jouw klant. Je logt slechts één keer in en bent altijd binnen
een paar klikken precies waar je moet zijn.

Lees meer over de Accountancy software.


Automatiseer 
jouw kantoor


MKB & Grootzakelijk

Klaar voor de toekomst


Met de software van AFAS ben je klaar voor de toekomst. Door de Business Intelligence heb je altijd een actueel inzicht in zowel jouw data als die van je klant.

Lees meer over Business Intelligence.

Accountant

Digitaal dossier


Jouw data én de data van jouw klant borg je makkelijk en snel op in het digitaal dossier.
Zo hebben zowel jij als jouw klant altijd en overal inzicht in het digitale dossier.

Download de Accountancy brochure.

Bekijk de voordelen voor jouw klant in 67 seconden!



Ontdek alle mogelijkheden van de Accountancy Suite


Jouw voordelen als kantoor

  • Eenvoudig digitaal factureren
  • Debiteuren- & crediteurenoverzicht maken
  • Digitale dossiers opbouwen
  • Koppelen met de bank & belastingdienst
  • Meerdere administraties beheren
  • Online samenwerken

De voordelen voor jouw klant

  • Alle functionaliteiten
  • Dagelijkse back-up
  • AFAS doet het systeembeheer
  • Automatische updates
  • Gratis helpdesk

Deskundige hulp en ondersteuning


Als accountants- of administratiekantoor wil je jouw klant begeleiden met zijn administratieve
vraagstukken, niet met vraagstukken omtrent zijn boekhoudpakket. Daarom geniet jouw klant
van de gratis helpdesk van AFAS, zodat jij je bezig kunt houden met inhoudelijke zaken
en wij ons bezig kunnen houden met de verwerking hiervan.

"De klant zoekt bij ons inzichten en actuele informatie"

-Erik van den Dobbelsteen, Commercieel manager

Bekijk hoe Schipper Accountants de Accountancy Suite inzet


Alles weten over de Accountancy Suite?

We komen graag met je in contact!


AFAS Software - Inspireert Beter Ondernemen