Small Business & de Accountancy suite

Ideale combinatie voor accountants en haar klanten.


scroll verder



Optimaal samenwerken met je klanten 


Als accountant heb je er veel baat bij als de samenwerking tussen jou en je klanten optimaal verloopt. Daarom is het ideaal als jouw klanten met Small Business werken.  Zo schakel je eenvoudig tussen je eigen administratie en die van al je klanten. Offertes maken, factureren en zelfs de btw-aangifte doe je samen met je klant gewoon online. Met Small Business voor jouw klanten heb je de mogelijkheid direct de btw-aangifte in jouw accountancyportal aan te bieden. Ook kun je via dit portal de verloningen van je klant regelen. Zo heeft jouw klant slechts één plek waar hij al zijn administratieve zaken regelt en ben jij minder tijd kwijt aan administratie en houd je meer tijd over voor persoonlijk advies.

Kijk hoe Schipper Accountants de Accountancy suite inzet


Automatiseer je klant

Automatiseren gaat verder dan alleen interne processen onder de loep nemen. Échte meerwaarde bereik je pas als je ook jouw klant helpt met de automatisering. Door de inzet van ons online administratieprogramma maak je niet alleen jouw eigen werk een stuk makkelijker, je helpt ook nog eens jouw klant minder tijd kwijt te zijn aan de boekhouding.

Rapportages en tussentijdse overzichten zijn met één druk op de knop op te vragen, de bank is altijd actueel door de integratie met de grootste banken in Nederland en jouw klant kan in hetzelfde pakket ook zijn facturen maken waardoor het inboeken van de verkoopfacturen dus ook verleden tijd is.

Belangrijkste voordelen

  • Eén platform voor jou en je klant. Van CRM tot urenfacturatie, van fiscaal tot payroll.
  • Online communiceren met je klanten via het portaal
  • Gratis supportafdeling
  • Online bankkoppelingen
  • Dagelijkse back-ups in de cloud
  • Automatisch de laatste versie van de software
  • Koppeling met de Belastingdienst
  • Uitgebreide business intelligence
  • Online samenwerken, ook met je accountant
  • Makkelijk al je klantadministraties beheren

Alles weten over de Accountancy Suite?

Goede software brengt je verder


Automatiseer zowel jouw interne kantoor als de boekhouding van jouw klant. Je logt slechts één keer in en bent altijd binnen een paar klikken precies waar je moet zijn.

Met de software van AFAS ben je klaar voor de toekomst. Door de Business Intelligence heb je altijd een actueel inzicht in zowel jouw data als die van je klant.

 Jouw data én de data van jouw klant borg je makkelijk en snel op in het digitaal dossier. Zo hebben zowel jij als jouw klant altijd en overal inzicht in het digitale dossier.

Lees meer over de Accountancy software van AFAS 


Benieuwd naar onze software voor accountants? 


Op zoek naar een alles-in-één oplossing voor je organisatie die verder gaat dan alleen de boekhouding? Kijk dan ook eens op AFAS.nl/software.