Functionaliteiten

Offertes maken, factureren en je btw-aangifte doe je gewoon online. Hier hebben we de belangrijkste functionaliteiten van AFAS Small Business opgesomd.



scroll verder



Van offerte tot btw-aangifte


Als het goed gaat met je zaak, ben je al druk genoeg zonder administratieve klusjes. Je wilt je financiële administratie dus zo makkelijk en efficiënt mogelijk doen. Offertes maken, factureren, de btw-aangifte en nog veel meer doe je gewoon online met AFAS Small Business. AFAS Small Business is het online boekhoudprogramma voor ZZP'ers en ondernemers met 1 tot 5 medewerkers. Gebruiksvriendelijk en compleet.


Financiële administratie

Financiële administratie


Alles wat je van een boekhoudprogramma mag verwachten vind je terug in AFAS Small Business. Van het maken van offertes, facturen en aanmaningen, uiteraard in je eigen huisstijl, tot de in- en verkoop. Net zo gemakkelijk doe je de btw-aangifte. En dat in tot wel 10 administraties en standaard 2 gebruikers. Zo werk je bijvoorbeeld eenvoudig samen met je accountant.


Bankkoppeling

Online bankkoppeling


AFAS beschikt over koppelingen met de Rabobank, ING en ABN Amro. Daarmee hoef je dus geen transacties meer uit Internetbankieren te downloaden en in te lezen. Het automatisch boeken van de transacties voorkomt fouten, verdampt handmatig invoer werk en de administratie is altijd volledig up-to-date. Dat bespaart jou weer tijd!


Btw-aangifte

Btw-aangifte regelen


Met één druk op de knop maak je het digitale btw-bestand aan én verstuur je deze digitaal naar de Belastingdienst met bijbehorend certificaat dat je gratis bij je abonnement krijgt.



CRM

Klantdossiers in CRM


Je hoeft gegevens maar één keer vast te leggen in CRM, jouw eigen klantdossier. Het dossier wordt veelal automatisch aangevuld. Als jouw collega iets wijzigt, worden de gegevens direct gewijzigd.


Alles weten over AFAS Small Business?


boekhoudasistent

Jouw boekhoudassistent


Samen met de Belastingdienst, accountants en onze klanten hebben we de Finance Auditor ontwikkeld, jouw persoonlijke boekhoudassistent. De Finance Auditor spoort automatisch fouten en potentiële problemen op in jouw administratie. Hij controleert op meer dan honderd belangrijke punten, zodat jij op die punten alleen nog hoeft te reageren op waarschuwingen.



Cloud

Veilig online werken


Gewoon online, zonder gedoe, updates en systeembeheer, jouw gegevens altijd veilig in de cloud, met dagelijkse back-ups. Zo is de software altijd bij met de laatste beveiliging en wet- en regelgeving. Daarnaast heb je gratis onze supportdesk tot je beschikking. Kom je er dus toch even niet uit? Dan helpen we je uiteraard graag verder.


Gegevens importeren


Wanneer je al gebruik maakt van andere boekhoudsoftware kun je deze gegevens importen in AFAS Small Business. O.a. je debiteuren, crediteuren, grootboek, rekeningschema en je financiële mutaties kun je importeren in AFAS Small Business. Zo hoeft het overstappen van boekhoudsoftware geen groot obstakel te zijn. 

Samenwerken met je accountant


Met meer dan 1500 accountants die werken met de software van AFAS is de kans groot dat jouw accountant dezelfde software gebruikt. Je accountant kan namelijk meekijken of meewerken in jouw omgeving. Zo kun je eenvoudig samenwerken waar en wanneer je maar wilt. Op Accountant.afas.nl vind je heel makkelijk een accountant uit de buurt die met AFAS werkt.


€39,95
Per maand (exclusief btw)

  • Je krijgt alle functionaliteiten zonder meerkosten
  • Eenvoudig digitaal factureren
  • Online bankkoppeling
  • Uitgebreide rapportagemogelijkheden
  • Gratis supportafdeling
  • Tot 10 administraties en 2 gebruikers