Product tour

Jij onderneemt, onze boekhoudsoftware bespaart je tijd!

Product tour

Jij onderneemt, onze boekhoudsoftware bespaart je tijd!

Ondernemen, dat is waar je mee bezig wilt zijn. Je wilt je financiële administratie dus zo makkelijk en efficiënt mogelijk doen. Daar gaat AFAS SB+ je bij helpen. Zo houd je tijd over voor écht belangrijke zaken. Voor een vast bedrag van € 59,- per maand.

 12.000 organisaties in Nederland vertrouwen op AFAS Software.

Dit kan je met AFAS SB+

Dit bereik je met AFAS SB+

"De scanbox werkt top. En de vele dashboards geven mij fijne inzichten. Een zeer compleet boekhoudprogramma voor een prima prijs." 

Wing Lam
Th. Vissers Beheer

"AFAS SB+ is gebruiksvriendelijk en je klikt er zo doorheen. Scan & Herken en het automatisch verwerken van bankafschriften zijn dikke pluspunten." 

John Barkmeijer
Besems Hypotheken

"Voor wat we nodig hebben is AFAS SB+ perfect. What you see is what you get. Wij draaien met een aantal administraties en dat gaat prima." 

Stan van Nieuwland
Van Staels

Offertes

In een handomdraai je offerte verstuurd

Met een paar clicks verstuur je een nieuwe offerte naar een potentiële klant. Uiteraard helemaal in je eigen huisstijl. Geeft de klant akkoord? Met één druk op de knop wordt de offerte verwerkt in je boekhouding. Zo focus jij je op een fantastische dienstverlening of het leveren van je producten.

CRM

Altijd een compleet klantbeeld

Alle contactmomenten met relaties leg je eenvoudig vast: digitaal én zoveel mogelijk automatisch. Denk hierbij aan gegevens van (potentiële) klanten, leveranciersgegevens, mailings vanuit het systeem, offertes, maar ook financiële gegevens. En dankzij de koppeling met de Kamer van Koophandel (KvK) is een nieuwe klant of leverancier zo aangemaakt.

Scan en herken

Laat de AFAS Scanbox voor je werken 

Facturen handmatig inboeken? Zonde van je tijd! De AFAS Scanbox neemt dit werk uit handen. De scanbox scant automatisch binnenkomende facturen en vult de belangrijkste velden in. Het enige wat jij hoeft te doen is controleren en accorderen. Succes verzekerd!

Voor een vast bedrag per maand

AFAS SB+ is standaard heel compleet

59,-  per maand (excl. btw)

  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers

59,-  per maand (excl. btw)

 
 
  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken + gratis app
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers

Alles-in-eenoplossing

Meerdere softwarepakketten? Niet nodig!

Een los pakket voor CRM. Een los pakket voor je boekhouding. Een los pakket voor scan & herken. Herkenbaar? Kies slim en kies voor de totaaloplossing van AFAS SB+. Voor een vast bedrag per maand beschik je over alle functies die je nodig hebt. En daar stellen we geen gebruikslimieten aan.

Stuur je bonnetje makkelijk én snel met AFAS Link naar je accountant of administratie.

Kan jij weer lekker aan het werk!

 

 

 

 

 Standaard onderdeel van je AFAS SB+ abonnement

 

Stuur je bonnetje makkelijk én snel met AFAS Link naar je accountant of administratie.

Kan jij weer lekker aan het werk!

 

 

 

 

 Standaard onderdeel van je AFAS SB+ abonnement

 

Betalen

Je betalingen op tijd de deur uit 

Zonder inkoop geen verkoop. In AFAS SB+ leg je al je inkopen vast en plan je je betalingen. De beoordeling heeft plaatsgevonden en is akkoord, waardoor niets een betaling meer in de weg zal staan. En met de automatische bankkoppeling zet je je betaalbestand eenvoudig door naar de bank.

Automatische bankkoppeling

Verwerk automatisch je banktransacties

Een bankkoppeling maakt veel handmatig werk overbodig. Bankafschriften overtikken in de administratie? Betalings- en incassobestanden klaarzetten en exporteren? Waarschijnlijk ben je liever bezig met ondernemen. Om te ontdekken waar kansen voor jou als ondernemer liggen. Met een bankkoppeling is het handmatig verwerken of importeren van digitale bankafschriften verleden tijd! In de software van AFAS kun je gebruikmaken van koppelingen met de Rabobank, ING en ABN Amro.

Vaste activa

Al je activa vastgelegd in het systeem

Het vaste activa register is een must voor je bedrijf. Zo heb je direct inzicht in alle activa binnen je bedrijf, wat is de boekwaarde en wat zijn de te verwachte afschrijvingskosten in de komende jaren.

Btw-aangifte

Niet je hobby, wel verrassend makkelijk met SB+

Je bent als ondernemer verplicht je btw-aangifte op te maken en digitaal op te geven aan de Nederlandse belastingdienst. Dit proces is makkelijk voor je gemaakt in AFAS SB+. Alles om je btw-aangifte te doen is al standaard ingericht. Je hoeft je alleen nog maar aan te melden!

Financieel inzicht

Weet jij hoe je organisatie er vandaag voor staat?

Of het nu gaat om je kolommenbalans of het financieel resultaat. Met AFAS SB+ heb je altijd actueel inzicht in hoe je ervoor staat. Dit zie je overal in het boekhoudpakket terugkomen. Juist door inzicht in je actuele cijfers kun je goede besluiten maken voor de toekomst.

Overstappen van boekhoudpakket?

12.000 ondernemers stapten al over. Jij straks ook?

Stap eenvoudig over vanuit alle bekende boekhoudpakketten. Je importeert je gegevens en je kunt direct aan de slag!

Benieuwd hoe dat in de praktijk werkt?

 

Voor een vast bedrag per maand

AFAS SB+ is standaard heel compleet

59,-  per maand (excl. btw)

  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers

59,-  per maand (excl. btw)

 
 
  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers

Automatisering

Slimmigheidjes waar je blij van wordt

Je offertes en facturen maak je met een paar klikken in je eigen huisstijl. Of wat dacht je van onze koppeling met de Kamer van Koophandel (KvK) waardoor je een nieuwe klant binnen enkele seconden toevoegt? AFAS SB+ zit vol kleine slimmigheden waar jij blij van wordt. En die voegen we constant toe, zonder enige meerkosten. Allemaal met als doel: meer tijd voor écht belangrijke zaken.

Functies

Wat krijg je allemaal?

Boekhouding

  • Scan & herken (met app)
  • Meerdere administraties
  • UBL / e-factureren
  • Automatisch betalen crediteuren
  • Automatische incasso debiteuren
  • Importeren bankafschriften
  • Bankkoppelingen (ING, ABN & Rabobank)
  • Transitorische boekingen
  • Betalings-, factuur of regelkorting
  • Vaste journaalposten
  • Debiteurenbewaking
  • Crediteurenbewaking
  • Kolommenbalans / Proef- /Saldibalans
  • BTW/ICP aangifte

Facturatie

  • In- en Verkoop
  • Artikel
  • Offertes
  • Facturering

Activa

  • Commercieel- Fiscaal afschrijven
  • Investeringsprojecten
  • Rapportage

CRM

  • Prospect- en klantbeheer
  • Relatiemanagement
  • Digitaal dossier

Algemeen

  • AFAS Link app
  • Autorisatiebeheer
  • Samen werken met je accountant
  • Importeren stambestanden en mutaties
  • Uitgebreide exportmogelijkheden
  • Elektronische Uitwisseling Belastingdienst
  • Dagelijkse back-up in de cloud
  • Automatische updates
  • Uitgebreide documentatie
  • Online helpdesk
  • Standaard 2 gebruikers

Heb je nog vragen?

> Stel je vraag aan ons!

Jouw accountant gebruikt het ook

Met meer dan 1.500 accountants die werken met de software van AFAS is de kans groot dat jouw accountant dezelfde software gebruikt. Zo profiteer je van een slimme boekhoudoplossing én het advies van je accountant.

Voor een vast bedrag per maand

AFAS SB+ is standaard heel compleet

59,-  per maand (excl. btw)

  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers

59,-  per maand (excl. btw)

 
 
  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers