AFAS Small Business

Een boekhoudpakket hoeft niet duur te zijn. En met de tijd die je bespaart, levert het je nog winst op ook. Zo kan jij jouw ambities waarmaken.


scroll verder




€39,95
Per maand (exclusief btw)

  • Je krijgt alle functionaliteiten zonder meerkosten
  • Eenvoudig digitaal factureren
  • Online bankkoppeling
  • Uitgebreide rapportagemogelijkheden
  • Gratis supportafdeling
  • Tot 10 administraties en 2 gebruikers


Veelgestelde vragen


Is er ook een trial voor AFAS Small Business?
Nee, wij hebben geen trial. Wel ben je van harte welkom bij de Tour de Small Business waar we je een demo krijgt en zelf aan de knoppen kan zitten. 

Hoe wordt AFAS Small Business gefactureerd?
Je wordt jaarlijks gefactureerd (periode van 12 maanden) en je betaald via een automatische incasso.

Hoe zit het met de opzegtermijn?
Je kunt AFAS Small Business per jaar opzeggen waarbij wij een opzegtermijn houden van 3 maanden. Als je minimaal 3 maanden voor de nieuwe factuur opzegt, ontvang je geen nieuwe factuur en stop het gebruik automatisch. Je betaalt dus altijd per volledige periode van 12 maanden.

Kan ik met meer dan 2 gebruikers in AFAS Small Business?
Je krijgt standaard 2 gebruikers. Je kunt dit aantal verdubbelen naar 4 gebruikers. De kosten van je licentie gaan dan met €39,95 per maand omhoog.

Kun je meerdere administraties voeren in AFAS Small Business? 
Ja, je kunt tot 10 verschillende administraties voeren in onze applicatie (je kunt per omgeving één administratie aanmaken).

Is AFAS Small Business ook op een MacBook te gebruiken?
Ja, dit is mogelijk, maar wel met een kleine omweg. Dit wordt binnenkort opgelost.

Is voorraadbeheer ook een onderdeel van AFAS Small Business?
Nee, voorraad is geen onderdeel van AFAS Small Business. Dit zit wel in onze ERP software.

Is AFAS Small Business ook te koppelen aan andere softwareprogramma's?
Ja. Onze partners helpen je hier graag bij. Kijk voor meer informatie op www.afaspartner.nl.

Alles weten over AFAS Small Business?