AFAS SB+ & de Accountancy suite

De ideale combinatie voor accountants en haar klanten

AFAS biedt een alles-in-één-platform voor de ondernemer om de administratie en samenwerking met accountants & boekhouders volledig te automatiseren.

De boekhouding doe je met AFAS SB+. Dit is een compleet boekhoudpakket voor zzp'ers en ondernemers. Jij als accountant, administratiekantoor of boekhouder beheert of helpt met de administratie. En dit volledig geïntegreerd met onze krachtige ERP-software voor accountants!

Meer dan 1.800 accountants werken al met AFAS Software

Toekomstbestendig werken

Een efficiëntere verwerking van de administratie

Je kunt meer administraties verwerken en realiseert meer omzet in minder tijd. Sturen op een efficiëntere verwerking van de administratie wordt hiermee automatisch een kernactiviteit.

Bovendien krijg je dankzij het actuele overzicht van al je klanten meer rust binnen je kantoor. Hoeveel btw-aangiftes moeten er nog de deur uit in een aangifteperiode? Je ziet het met één blik op je scherm.

Gaat jouw accountantskantoor met de tijd mee?

  • Wil jij leven in de actualiteit?
  • Ben je niet bang voor verandering?
  • Wil je naar een efficiëntere werkwijze?

Is het antwoord drie keer ja? Super, wij zijn je partij.

 

Bepaal zelf hoe je samenwerkt

Licentiemodellen voor accountants & haar klanten

 

Als accountant hoef je niet de € 59,- per maand te betalen, zoals vermeld op de AFAS SB+ website. Je kiest zelf op welke manier je met je klant samenwerkt en past dit eenvoudig aan.

2Gether € 15,- p/m (excl. btw)

  • Jij & je klant werken samen in de boekhouding
  • De ondernemer heeft inzicht in zijn of haar eigen bedrijf

Boekhouden € 7,50 p/m (excl. btw)

  • Jij voert de boekhouding van je klant
  • Werk samen via je eigen klantportal
  • Je klant stuurt via de app & mailbox zijn bonnetjes en facturen in

Ondernemen € 59,- p/m (excl. btw)

  • De ondernemer schaft zelf AFAS SB+ aan
  • Je stemt zelf de rolverdeling af

“Door de digitale werkomgeving kan ik snel schakelen en mijn klanten meerwaarde bieden. Daar zijn ze onwijs blij mee.”

Anne-Corinne van Geest (eigenaar)

 

Alles weten over de Accountancy Suite?

Accountancy Suite van AFAS

Eén pakket om jouw complete kantoor te automatiseren

Als accountant werk je in een geïntegreerde oplossing. Naast een pakket voor je eigen kantooradministratie en facturatie, is het een CRM-systeem met klantgegevens erin. Je beheert er de fiscale en financiële administratie van je klanten, houdt het centrale dossier bij en werkt in een gedeelde omgeving met de ondernemer samen. Hierdoor krijg je meer grip op alle ondernemers die je bedient.

Met de accountancy software van AFAS heb je een compleet pakket in handen. Voor zowel grote als kleine kantoren, volledig online en tegen een voordelige vaste prijs per maand.

Wat levert dat op?

  • Actueel inzicht in hoe je organisatie ervoor staat
  • Grip op wetgeving zoals AVG, WWFT en het UBO register
  • Altijd beschikbaar voor jouw klant via de accountancy portal

En natuurlijk betrouwbare data uit één database!

Gratis vermelding als AFAS Accountant

Zet jouw accountantskantoor in de markt als AFAS expert

 

Ieder accountants- of administratiekantoor dat AFAS gebruikt heeft de mogelijkheid zichzelf online te profileren op deze website. Maak jouw kantoor zichtbaar voor ondernemers die AFAS-kennis zoeken!