Speciaal voor accountants, administratiekantoren en boekhouders die graag samenwerken met hun klanten: een compleet administratieplatform.
Op dit geautomatiseerde platform werk je naadloos samen met je klanten in AFAS SB, het boekhoudpakket voor ondernemers. Jij als deskundige beheert de administratie of helpt daarmee. AFAS SB is volledig geïntegreerd met onze krachtige ERP-software voor accountants!
Meer dan 1.800 accountants werken al met AFAS Software
Dankzij AFAS SB kun je in minder tijd meer administraties verwerken en meer omzet realiseren. Zo wordt sturen op een efficiëntere administratieverwerking een kernactiviteit.
Je hebt altijd een actueel overzicht van al je klanten. Je ziet in een oogopslag bijvoorbeeld hoeveel btw-aangiftes er nog de deur uit moeten.
Is het antwoord drie keer ja? Super, wij zijn je partij.
Als accountant hoef je geen € 59,- per maand te betalen zoals vermeld op de AFAS SB website. Je kiest zelf op welke manier je met je klant samenwerkt en past dit eenvoudig aan.
“Door de digitale werkomgeving kan ik snel schakelen en mijn klanten meerwaarde bieden. Daar zijn ze onwijs blij mee.”
Anne-Corinne van Geest (eigenaar)
Als accountant werk je in een geïntegreerde oplossing. Naast een pakket voor je eigen kantooradministratie en facturatie, is het een CRM-systeem met klantgegevens erin. Je beheert er de fiscale en financiële administratie van je klanten, houdt het centrale dossier bij en werkt in een gedeelde omgeving met je klanten samen. Hierdoor krijg je meer grip op alle ondernemers die je bedient.
Met de accountancysoftware van AFAS heb je een compleet pakket in handen. Voor zowel grote als kleine kantoren, volledig online en tegen een voordelige vaste prijs per maand.
En natuurlijk betrouwbare data uit één database!
Ieder accountants- of administratiekantoor dat AFAS gebruikt, kan zichzelf online profileren op deze website. Maak jouw kantoor zichtbaar voor ondernemers die AFAS-kennis zoeken!